zaterdag 27 december 2008

Babyfood

door Daniel:

Vandaag ging alles naar wens lekker rustig geslapen voldoende voeding gehad bij mijn moeder is nu ook alles goed en de produktie is op volle gang. Dus ik kom niets tekort voldoende voorraad.

Maar een klein probleempje diende zich aan mijn moeder heeft voor iedereen pittige rastapasta gemaakt, ze vond het zo lekker dat ze zelf ook goed had gegeten. Maar waar niemand erg in had voor mij was dat niet zo geweldig de krampen vlogen door mijn kleine babylijfje. Dus dat beviel mij niet zo erg. Maar ze hebben allemaal hun best gedaan zelfs het (watje) kwam om mij te helpen. Dat deed hij erg goed ik voelde me een stuk beter en lag lekker tegen hem aan, en uiteindelijk zijn we allebei licht inslaap gevallen. We droomden alllebei dat we we op vacantie waren onder de lekkere zon, maar het was de tl -verlichting boven opa zijn bed.

Geen opmerkingen: