vrijdag 26 december 2008

In nederland noemen ze het 2e kerstdag


door Daniel:

Hier is het Big Sale day de koopjesdag van het jaar de winkels beginnen om 6.00 s'morgens met specale prijzen tot pakweg 11.00 's morgens. Dan zijn de echte koopjes weg en volgt de gewone sale. Je moet wel weten dat mijn pa een echte hollander is, en wat denk je op zijn vrije dag word ik wakker...................en weg was die goser. Gelukkig waren opa en oma er nog en dat was zo verkeerd nog niet want ik kreeg lekker mijn tweede bad. Oma vond het leuk om dat te doen met hulp van opa, volgens mij zijn ze het nog niet verleerd. Mijn fles had ik in amper 5 minuten leeg. Natuurlijk zijn er voor overgrootmoeder weer video opnamen gemaakt.(De foto boven was na het lekkere bad). Pa en opa hebben meteen een hoop dingen opgehangen die pa en ma hebben gekocht. Die waren wel even zoet want de muren hier zijn niet zo als in nederland en ze hebben diverse oplossingen moeten bedenken om alles vast te krijgen.

Geen opmerkingen: