donderdag 25 december 2008

Rustdag

door Daniel

Vandaag is het eerste kersdag uitslapen voor iedereen, voor mij niet want mijn voeding moet ik wel op tijd hebben. Maar ik zal proberen mij vandaag rustig te houden. Papa en Mamma hebben nu even de tijd om bij te komen.

Ik heb vandaag een echt bad gehad, wat ik heel fijn vond, jammer dat dit niet iedere dag gebeurd. Uit blijschap liet ik (door opa op video vast gelegd) een heuse luchtstroom uit mijn achterste komen waardoor de aanwezigen in de lach schoten.

De buren kwamen ook nog even kijken en een kerstpresentje brengen, uiteraard ook even met mij babbelen, jammer maar ik sliep en dan mot je me niet wakker maken (zoals ik al eerder gevraagd heb). Opa en Oma waren buiten bezig de veranda aan het schoonmaken nu hebben we weer witte ipv grijze luiken aan de ramen hangen.





Geen opmerkingen: