woensdag 24 december 2008

Over erfelijkheid gesproken

door Daniel:

Hallo daar ben ik weer daniel de jong. Vandaag zou het een rustige dag worden, mam moet naar de dokter voor controle. Aangezien je nooit weet hoeveel tijd dat gaat kosten, moest ik mee voor de voeding die ik nu om de 2uur krijg. Als je aandacht wil moet je in een spreekamer vol vrouwen zijn, de hee's en boeboe en dada's vliegen je om de oren. Wat bedoelen ze nu eigelijk. laat ze nou direct zeggen dat ik knap ben en op m'n vader lijk. Kan ik weer verder slapen. O ja ik lijk op hem, dat klopt mijn stofwisseling is nu ook snel en mijn afvalresten productie begint ook al aardig opgang te komen. Wat dat betekend weet iedere ouder, vieze en natte luiers. Bij een van die luier verwisselingen ging het niet helemaal volgens het boekje. Lag ik daar helmaal in m'n blote onderkant, moest ik toch in een keer heel nodig. En ja hoor .............daar had m'n vader mooi geluk, ik raakte hem niet maar het ging wel recht in mij eigen gezicht. Dat was wel lekker warm!


Vanavond was opa in mijn kamer aan het klussen kon ie mij toch niet even lekker laten liggen en moest ie zo nodig mij lekker knuffelen. Niet dat ik het niet lekker vond en wat doet ie nou, het zelfde als die knakker van mij.............. binnen 5 minuten slaapt ie. Over erfelijkheid gesproken.

Geen opmerkingen: