maandag 22 december 2008

Rustiger weer.

door Jan:

We hebben ondanks het gure weer van gistermiddag heerlijk geslapen, zo half in de grond lig je toch meer beschut en hoor je de koude wind minder langs het huis gieren.

Zondagmorgen was het de mooiste dag er was wat stuifsneeuw gevallen, die de oprit een beetje ondergesneeuwd had. Maar de strak blauwe lucht en het zonnetje maakte het karwei van de oprit schoonmaken niet echt tot een straf. Maar in de middag kwam er een stevige bries opzetten die de temperatuur in een rap tempo naar beneden joeg. De gevoelstemperatuur bedroeg volgens de tv binnen een uur van +5 in een keer -15.

Vandaag is alles weer wat normaler, zo rond het vriespunt maar er is veel minderwind.

(Daniel) Mijn vader en moeder zijn fans van de vikings rugbyteam, natuurlijk zou ik dat ook moeten zijn. Mijn 1e shirt heb ik al aan, of ik daar blij mee ben ? Dat vertel ik later wel voorlopig heb ik andere dingen aan mijn hoofd. Na het 1e bezoek aan het consultatieburo ben ik even minder blij. Ze hebben me daar behoorlijk te pakken gehad, een hiel prikje noemen ze dat. Denk je goed te zitten om dat oma mee gaat, dankje de koekkoek ze hield me zodanig vast dat ik geen kant meer op kon. Van je familie moet je het maar hebben. Ze moeten dat eerst maar eens bijzich zelf doen dan praten ze wel anders.
En dan heb je het gehad? Nee krijg je ook nog een fles andere voeding, lekker? Je knijpt je tenen bij elkaar van de krampen, dank je wel hoor.
Ik hoop dat het na de melk van m'n eigen leverancier weer wat beter gaat. Dat spul van de fabriek is voor mij niet m'n favoriet.


Geen opmerkingen: