zondag 14 december 2008

De stamhouder van fam de jong is geboren

Op dinsdag 9 december 2009 is in Canton OH USA onze kleinzoon Daniel Joel de Jong geboren.
Hij is onze 1e kleinzoon, een wolk van een baby en we zijn samen met z'n ouders Niels en Jen de Jong Abbas zeer trots. Helaas is het dus ver van onze eigen woonplaats Helmond in Nederland.
Maar met de huidige techniek van telefoon en computer, foto's, kunnen we er ons toch een beetje bij betrokken voelen. Natuurlijk zijn wij heel blij, al voelt het nog wel als een ver van m'n bedshow. Maar aangezien we al enige tijd op de hoogte waren van de exacte geboorte datum, konden we onze plannen voor de komende kerstdagen op tijd aanpassen. Daarom hebben we besloten onze fotozaak maar een week eerder te sluiten voor een iets langere vakantie in de states. Daarom zijn we van 17-12-08 tm 05-01-08 gesloten. En we gaan dan op 6 januari met frisse moed en een kleinzoon rijker lekker weer aan de slag, met verkoop en uitleg van de bij ons gekochte camera's en andere apparatuur.
Nou mamma je vond deze foto in zwart wit mooier, dan maakt opa hem wel voor je.


De kromme tenen heb ik niet van m'n ouders maar pappa z'n koude vinger. Maar nu ik heb houd ik hem ook vast.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Opa, ik kan niet wachten tot ik jouw voor eerst kan zien. Nog twee nachtjes slapen...

Anoniem zei

Oh... en oma ook natuurlijk!!!