dinsdag 23 december 2008

Ik kan het ook niet helpen.

door Daniel:

Na een nacht van krampen en een half slapende vader, moeder en oma die ik toch even bezig heb gehouden vannacht. Ben ik weer een beetje aan het bijkomen. Opa vond het allemaal maar niks en is zover als mogelijk weg gekropen helemaal achterin de basement. Om maar niks van mijn gekreun te horen, hij kon er echt niet tegen zei hij (het watje). Oma heeft het toch een beetje goed gemaakt en meegeholpen mij stil te krijgen. Mijn vader zou mij om de 2 uur de fles geven zodat mamma even kon blijven slapen.Maar wat doet die rare vogel nou, gaat ie bij mij in de kamer op de grond slapen lief he. Maar wat minder leuk is hij slaapt van 2 tot 7uur, maar als die goser eenmaal slaapt krijg je hem met geen mogelijkheid wakker wat ik ook deed. Dus daar had ik ook helemaal niets aan, geef mij oma maar. Gelukkig krijg ik mijn cocktail weer van m'n eigen moeder.


Volgens opa ben ik echt een familielid, want mijn overgrootmoeder, grootmoeder, grootvader, tante gerda, ome wim en mijn vader ze doen het allemaal.......................... sorry die broekhoest is erfelijk.

Geen opmerkingen: